Als je ooit twijfelt aan jezelf

24-09-2022

Ik kan me nog herinneren, toen hier thuis de kinderen nog klein waren, dat ik eens bij de Hema stond. Die ochtend liep eigenlijk alles al fout. Ze waren vroeg wakker, wilden niet eten, niet luisteren, maakte constant ruzie, wilden hun schoenen niet aan en zo nog meer.

Afijn....eindelijk zaten ze in de buggy en kon ik de boodschappen halen.

Eenmaal bij de Hema aan de kassa ging het drama gewoon door. Op ooghoogte van de buggy lagen (logisch natuurlijk) heerlijk gekleurde snoepjes die ze perse wilde hebben. "Nee" kwam niet in hun woordenboek voor, dus je kunt je wellicht voorstellen dat het de zoveelste uitdaging van die ochtend was. En het was nog maar 10:00 uur.

Al zuchtend en kreunend rekende ik mijn boodschappen af en zei tegen de beste verkoopster: "Pfff.....die vaders hebben 't maar makkelijk. Als zij thuiskomen dan zijn de kids blij, maar ik doe altijd alles fout, ik ben diegene die moet mopperen en diegene ze mee moet sleuren om boodschappen te doen".

Waarop de verkoopster zei: "Weet je.....jij bent ook diegene die heel veel goed doet, waarschijnlijk meer dan je denkt".


Lieve mensen, dit voorval van hierboven is twintig jaar geleden, maar de woorden van die lieve verkoopster vergeet ik nooit meer.

Sommige woorden kunnen je jaren achtervolgen en zijn te mooi om alleen voor jezelf te houden .

Dus bij deze....als jij ooit twijfelt aan jezelf.....

"Jij bent diegene die ook heel veel goed doet, waarschijnlijk meer dan je denkt".


Ik wens je een fijne dag met deze woorden in je achterhoofd.

Liefs Rian 

HHOOP
Kulertseweg 31 - 5754 BK Deurne
E-mail: huisvoorhoop@gmail.com
Tel: 06.57563666

Rian van Wel 
 
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin